Informacja dotycząca koordynacji świadczeń rodzinnych i wychowawczych

Data publikacji: 30 marca 2018
  1. Wnioskodawcy są informowani o możliwości uzyskania wszystkich informacji o potrzebnych dokumentach i pomocy urzędników przez kompletowanie lub uzupełnianie wniosków w Gminnych Ośrodkach Pomocy Społecznej lub w Urzędach Gminy. Zebranie całości dokumentacji na etapie składania wniosku w gminie spowoduje, że wniosek jest rozpatrywany sprawniej.
  2. W dalszym ciągu informację o stanie sprawy o ustalenie koordynacji można uzyskać za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.
  3. Uruchomiona jest specjalna infolinia dla wnioskodawców nr tel. 12 430 29 73. Po podaniu numeru pesel można będzie uzyskać informacje o dacie wpływu wniosku, statusie sprawy oraz lokalizacji wpływu wniosku. Infolinia umożliwia uzyskanie informacji dla mieszkańców całej Małopolski, bez względu na to, czy sprawa prowadzona jest w Krakowie czy w Delegaturze w Tarnowie lub Nowym Sączu.
  4. W razie potrzeby osobistego kontaktu Urząd Wojewódzki przyjmujemy wnioskodawców:
    poniedziałek w godz. 14.00 -17.00
    – od wtorku do piątku w godz. 8.00 – 11.00
    w Krakowie – przy ul. Lea 112